I'll look after you

köpte mat, chips och dipp samt cola
diskade en halv oändlighet och ställde i ordning i köket
lagade mat i tusen år
spisen tog livet av sig
fick fråga grannen om hjälp att återuppliva den
stressade sönder och började nästan gråta för jag var tvungen att steka köttfärs, koka lasagneplattor och göra bechamelsås samtidigt
brände mig på handen när jag råkade nudda insidan av ugnen som var svinvarm
gjorde mig själv representabel efter att ha duschat
gjorde en slarvig skiss till en tatuering
dukade, ställde fram maten
åt
satt vaken till halv två för att ändra tills tatueringen dög någorlunda och kollade på när chipsen och dippen försvann
kollade på däck till bilar på internet för att vara någon sorts smakråd
borstade tänderna, gick och lade mig
väcktes efter 3½ timmes sömn och förväntades gå till skolan
gav upp och somnade om
när jag sedan vaknade på riktigt fick jag höra att jag såg ut som en pojke när jag var liten
sen satte sig en ~88 kilo tung man på mitt ansikte
jag blev kallad åsna på arabiska och sen gick han

......

ibland undrar jag varför jag ens anstränger mig!?!?!??!


Kommentarer
Postat av: du vet vem

Jag sa ju det!!!!!! :( <3

2010-05-12 @ 18:16:50

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0