what it feels like

helgen har varit till min belåtenhet
i fredags såg jag luftslottet som sprängdes
fredrik sov över hos mig och när vi vaknade åkte vi i en biltvätt
sen for vi till stationen för att hämta min älskade sarali som jag saknat något så förfärligt mycket
vi båda började nästan gråta av lycka och stod och kramades jättelänge
så åkte hon och jag hem till mig och började nästan omedelbart klunka vin
när vi var lite lagom lulliga efter några timmars drickande var klockan typ sex (hahaha älskar att det var så tidigt)
då gick vi hem till andré och chillaxade lite
vandrade efter ett par timmar ner till stan och träffade simon och anna och deras vänner
vi gick till oliver twist och chillaxade några timmar
jag vet inte när det skedde men det var väl ungefär runt klockan två, så åkte jag plus pojke hem till mig
vi pussades och kramades i någon timme och sen bestämde jag mig för att följa honom hem
han bodde typ två centimeter från mig så det var ingen vidare ansträngande promenad
kom hem klockan fyra och då kändes det som en bra idé att äta ostbågar och fundera på saker och ting
när jag vaknade imorse låg det två tandpetare i hallen.. jag tyckte det kändes som bästa tänkbara start på dagen
gick till stan och träffade sarali
åt pizza
åkte hem
åkei
har ont i huvudet
och nu ska jag duscha, det kommer bli AWESOME!!!

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0