the band

ja jag är på tok för ogenerad för att ha blogg
eller för att tillåtas prata över huvud taget egentligen...
i alla fall hände just världens roligaste sak
nästan i klass med mitt favoritcitat av sarali ("det känns som om jag har fullt med mens i trosorna... äääh det är nog bara gammalt kiss")
i alla fall, jag och felicia stod och täckte över hennes ansikte och det var väldigt roligt
jag: hahahahhhahaahaaah oj gud jag typ kom just.... näää det var säkert bara en flytning
varför skriver jag detta i min blogg?
äsch alla vet nog redan att jag är störd
nu ska jag och min inlindade väninna gå till konsum
varför gör vi alltid så roliga saker?
jag vet inte, vi är awesome

igår kom jag hem ifrån göteborg
inatt åker jag och felicia till örebro för att köa till kent
blir awesome
puss på livet


Kommentarer
Postat av: bella

saknar dig min älskade soulmate

2010-03-29 @ 18:49:58
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA I LÖV IT, lite ekliiikt men vafan var mitt så mkt bättre haha.

2010-03-31 @ 21:03:44
URL: http://loggplasten.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0