take my breath away

vet inte hur pass öppen jag ska vara här
men jag har ju en benägenhet att vara allt för ärlig så jag tror jag ska vara det nu också
okej jag kan inte andas genom näsan för den är helt jävla igenproppad av tusen kilo snor
och när jag andas genom munnen blir jag helt torr och det svider i halsen och jag vill dö och det gör jag också eftersom jag drabbas av hostattacker varannan sekund
och om jag ägnar mig åt något annat än att ligga helt stilla gör det ont i hela kroppen
mina muskler har bestämt sig för att strejka och om jag försöker få dem till att sammarbeta får jag känna på obeskrivlig smärta
jag fryser och är varm och fryser och är varm och fryser och är varm och ägnar mig åt att klä på mig och sedan slita av mig alla kläderna igen och klä på mig igen bara för att slita av mig på nytt (en aktivitet som självklart får varje muskel i min kropp att skrika högt av motvillighet)
som om detta vore nog har jag lyckats tajma in att få mens nu också
jag brukar inte ha något emot mens, för jag har ganska sällan mens, och när jag har det är det ganska lite, och jag har typ aldrig mensvärk.. så jag har inget att klaga på egentligen
men nu tajmar man ju såklart världens mest djävulska mensvärk lagom till förkylningen.. AWESOME <3
det enda jag tänker på är hur extremt starkt sug jag har efter naturgodis och hur sjukt frustrerande det är att jag inte kan gå och köpa det på grund av min isolering i Berghof.
det SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okej nu ska jag kolla på Sex & The City och försöka tycka om livet lite mer än jag gör för närvarande..
adios


Kommentarer
Postat av: Ellen

Kraken! :C Krya på dig!

2010-03-16 @ 18:08:16
Postat av: Felicia

åh min stackars skalbagge <3 kanske kan komma förbi en snabbis imorgon och laga mat åt dig och sätta på någon bra film?

2010-03-16 @ 18:16:29

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0