steady as she goes

igår åkte jag hem till fredriks syster för att i sällskap av tidigare nämnda pojke vara barnvakt till pojkens systerdotter
så söt i die mkei vill typ kidnappa henne eller något
eller själv bli mamma dårah, men det får jag nog vänta med för pappa skulle tveklöst avrätta mig om jag blev gravid nu
i alla fall
när vi åkte hem skulle fredrik den klanten visa vilken maestro han är på att köra bil genom att backa ner för en liten backe vid min lägenhet
jag: fredrik sluta fåna dig, du kommer köra in i en snödriva
fredrik: hohoh nej för fan, man är ju lite av en legend
*åker förbi en snödriva*
fredrik: såg du? :D heheh jag sa ju det
*kraaaas*
jag: jaadu.. jag sa ju det
så satt bilen fast i snödriva nummer två och däcken bara gled när man gasade
fick plocka fram mina skillz och lyfta upp hela bilen och ställa ner den brevid snöhögen
i alla fall sov han här sen då
imorse blev det icke schemalagd sovmorgon så att säga och sen följde jag med fredrik när han skulle träna
han var ju klen såklart så jag var ju tvungen att hjälpa till att lyfta, naah skoja men okei
nu har jag precis kommit hem och ska äta makaroner
jag är för övrigt förkyld, fruktansvärt jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

meeeh orka att du inte ens har nämnt vår fina nakenfest i din blogg. Känner mig väldigt dissad. Det är för att jag har rött hår eller huuur?! :( psychobitch...

2010-03-15 @ 13:44:59

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0