kyss mig som en slägga

igårkväll när min förvandling var fulländad och jag såg sjukt glamourös ut samtidigt som jag såg ut som en überhora kom fredrik
kände att naaeh kanske inte ska ba "HALLAOUWE!!!" när jag bara har bh, trosor, stayups och strumpebandshållare på mig så jag bytte om till strumpbyxor, klänning och munktröja
trots denna nedgradering till normalitet blev fredriks första ord "hej din lilla svetlana hehe in i bakluckan med dig!"
sen gjorde jag en hamburgare till honom, "den får två av fem möjliga" sa han... :O
den otacksamme djäveln :C
jag somnade nån gång när fredrik för femhundrasjuttiofjärde gången började prata om sina tänder och vaknade klockan halv nio (!!!) imorse av att malin ringde fel, pratade några minuter med henne
efter uppvaknandet sa fredrik "vet du vad jag tycker att du borde göra? du borde storhandla.. du har ju bara typ ketchup i kylen!"
inte för att jag förstår sambandet mellan shopping och ketchup men jag följde hans råd och åkte ner på stan
blev en klänning, två par strumpbyxor, en bh, ett par trosor, ett puder, två böcker, en liter vin och en starkcider
träffade på en trevlig man på stan som jag konverserade med i några minuter, han sa att han hade en dotter som är äldre än jag.. det var som tusan, viktig information kände jag och tackade allra ödmjukast för att han berättat det för mig
sen blev det reträt till Berghof och nu lyssnar jag på musik skapad av the kentz
skall relativt omgående duscha och sen ska jag kolla på sex and the city och förbereda mig mentalt och fysiskt inför kvällen som för min del kommer gå ut på att dricka alcoholic beverages
me like :3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0