Man blir som man umgås

HALLÅ! Detta är Felicia som skriver eftersom kvinnan som äger denna blogg just nu är på väg till Göteborg.
Hon ville att jag skulle återberätta hennes liv under de senaste dagarna men jag vet inte riktigt vad som hänt så jag överlåter det till Angelica när hon kommer hem.

Dock måste jag dela med mig av en del av vårt underbara telefonsamtal som nyss ägde rum.
Angelica - De vill bara umgås med mig för att de är kära i mig
Felicia - Eller för att du är bröst! Killar behöver inte vara kära för att gilla bröst
Angelica - Men alla tejer har bröst ju!
Felicia - Ja, men du har typ fem tjejers bröst!

Det tyckte vi var väldigt kul. IT'S FUNNY BECAUSE IT'S TRUE! Ja, hon har stora bröst.
Vi kom även fram till att man blir som man umgås och att jag tydligen var pryd innan jag träffade Angelica. Efter ett litet raseriutbrott från min sida kom vi dock på att jag bara inte gillade att prata om ... intima saker, men att hon tog fram den sidan hos mig. Borde jag tacka henne? Är det ett straff kanske?
Får skicka en blomma och en dildo till henne. På måndag kanske, hehe (kul med internskämt).

Nu skall jag återgå till mitt eget liv och lämna Angelicas blogg. Ha det bra alla läsare!
Spola kröken, ät mer gröt och använd kondom!
/Felicia

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0