inatt kan jag se vintergatan

var ett tag sen jag skrev så nu skall jag sammanfatta vad som hänt sen sist
i lördags gjorde jag mig i ordning och åkte ner på stan där jag mötte fredrik och emil
vi gick hem till deras sjukt snygga kompis och chillade med lite dricka och så
någon gång i samband med att världen började snurra gick vi till tabazco och chillaxade vidare
vi gick vidare till bill och bob där jag och martin (den sjukt snygge kompisen) satte oss och pussades tills en vakt kom och petade på oss
då hade det visst stängt och alla andra hade gått därifrån.. ja man kan ju inte lägga märke till allt liksom
vi gick tillbaka hem till martin och var jättetrötta så jag emil och fredrik åkte nog ganska omgående hem till fredrik och sov
vi vaknade och åkte till stan och gick till gränden där jag drack vatten
sen hämtade vi deras kompis sam och åkte hem till mig och kollade på film, zombieland, den var helt okej men skulle inte direkt se den igen i alla fall
pojkarna avlägsnade sig och jag somnade
när jag vaknade var det måndag och jag somnade om
missade första lektionen och kom lite sent till andra men det är sånt som händer
fick veta att vi hade kompledigt hela eftermiddagen så efter att jag ätit lunch gick jag och rebecca hem till felicia och chillade
jag somnade och när jag vaknade var rebecca borta och felicia låg brevid mig och sov hon också
vi vaknade till liv och sen kom liisa och hämtade mig
så åkte vi till köping och hälsade på sarali, så åkte vi till McDonalds och kände oss jättefeta, men som sarali sa "alla andra som är här är precis lika onyttiga som vi så varför ska vi skämmas inför dem??"
so true
sen lämnade vi sarali och så körde liisa hem mig
så kom fredrik, emil och sam och så kollade vi på film igen, funny people, den var bra
emil och sam åkte hem och fredrik sov över
han gick upp klockan fem imorse och jag kunde knappt somna om sen, väldigt jobbigt
men det gjorde jag i alla fall till sist och så vaknade jag vid åtta av att balkongfolket bankade på mitt balkongräcke :<
var inte mycket att göra åt saken så jag gick och duschade och gjorde mig i ordning
eftersom jag inte börjar förrns tolv kollade jag på tv och bara chillade hela förmiddagen
sen åkte jag till skolan och hade matte
gick ifrån mitt i lektionen och gick ut och grät, men felicia muntrade upp mig via telefon
efter matten gick jag på stan i en timme ungefär, sen hade jag kreativt skrivande
fick tillbaka novell nummer två och hade fått mvg på den också, blev very happy!!
efter skolan åkte jag hem och diskade och åt middag
nu ska jag dricka thé och sen ska jag gå och lägga mig
jag är groteskt trött!!
förlåt för att jag är så tråkig ibland, men ni älskar mig ändå <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0