i just want you to know who i am

and you can't fight the tears that ain't coming
or the moment of truth in your lies
when everything feels like the movies
yeah, you bleed just to know you're alive


jag misslyckas i min jakt efter de rätta orden att säga
för när mitt hjärta slår såhär hårt, och luften känns såhär vass när jag andas in, går det inte att ersätta känslan med ord
visst önskar jag att jag hade förmågan att kunna förmedla mina känslor i skrift
men så länge bokstäver är så smala, och ord är så ihåliga, kommer jag aldrig lyckas göra det
för det finns en anledning till att jag drömmer om natten
och så länge jag gör det spelar inget annat någon roll


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0