enough

idag fanns inget utrymme till att tveka
jag vaknade och jag gjorde mig i ordning
sen åkte jag buss till stan och bytte
kom till lasarettet och hade panik eftersom jag inte visste var jag skulle vara
sprang genom tomma korridorer med BD på högsta volym i iPoden
tvingades vid ett flertal tillfällen stanna och andas och tänka på något vackert för att inte börja gråta
kom i alla fall fram och hade det fördömda mötet
gick ut efteråt och vandrade iväg åt första bästa håll eftersom jag inte visste var jag befann mig
till slut hittade jag en busshållsplats och åkte in till stan
gick till skolan och hade lite bild och lite PAintroduktion och sen gick jag hem till felicia
här sitter jag nu, ett halvt dygn senare, och gör inget speciellt
har hunnit med att äta middag, kolla på hela sex and the city säsong två, kolla på nån vampyrserie (med världens snyggaste man som en av huduvrollerna typ, kommer börja kolla på det i fortsättningen<3) och chillaxa
snart skall jag och felicia vandra ner mot stan för att möta axel
sen bär det av hem till Berghof för ett slumberparty (jag är bäst på att göra allt till ett trevligt äventyr)
om tio timmar börjar skolan (om man liksom jag skiter fullständigt i idrotten) så förhoppningsvis hinner jag även sova några timmar innan det är dags att stiga upp
men nu är det dags att gå, adios gott folk :3


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0