cruel town

varför var jag tvungen att känna att den bästa tänkbara sysselsättningen såhär en fredagskväll är att leta upp varenda tänkbara bild på den där människan som alla tycker är så skev och ful men som jag själv tycker är så obeskrivligt vacker
klick klick klick bild efter bild efter bild och hon blir bara vackrare och vackrare
det är ju inte så lätt att konkurera med någon som ser ut som hon gör
det är ju rent ut sagt omöjligt
nu tänkte jag att alla skulle få chansen att se hur vacker hon är
men så kom jag på att jag kan ju för farao inte lägga ut en bild på henne i min blogg
det vore ju lite väl knasigt
så jag bestämde mig för att rita ett porträtt av henne i paint
eheheheheeheheh
alltså jag känner att det inte riktigt gör henne rättvisa men tänk er att hon är tusen gånger vackrare än såhär:

hahahahahahhahaa okej alltså jag kan verkligen inte måla i paint
men tänk er bara en groteskt snygg människa... den snyggaste ni kan tänka er..
okej HENNE försöker jag vara snyggare än
JÄVLA IDIOT VARFÖR MÅSTE HON EXISTERA???? jag blir bara så mycket mer medveten om alla mina brister när jag ser henne
ska sluta titta på henne
jävla fitta med sin röst som är manligare än min och sina ben som är smalare än alla andras och så hennes jävla ögon som ser fina ut osminkade
DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ
nu ska jag sminka mig djävulskt sexigt, fixa håret till perfektion och klä på mig enbart underkläder och sätta mig med ett glas vin i ena handen och en cigarett i den andra
behöver bättre på självförtroendet lite känner jag
och eftersom jag inte har något bättre för mig kan jag lika gärna spacea ut och förvandla mig själv till värsta typ snygga människan eller något..
jez i'm gonna do it :3 adios


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0