against all odds

jag har fått klagomål på min censur av nakenfestandet jag varit med om på sistonde
i alla fall ligger det till som så att jag igår efter att jag kommit hem från stan tog en dusch
efter att detta genomförts skulle jag klä på mig, men jag hade ingen lust, så jag skippade det
när felicia kom och ringde på dörren var jag alltså iförd hud och underkläder
jag: alltså, jag tänkte klä på mig, men jag orkade inte, men nu känner jag mig ju fånig när du har kläder och inte jag
felicia: eheh aah vadå ska jag också ta av mig kläderna då eller? hahaah
jag: ... ja kan du inte göra det?
felicia: va? ... är du seriös?
jag: jaa alltså, jag känner mig fånig, men jag orkar inte ha kläder på mig, det skulle kännas bättre om du inte heller hade kläder på dig
felicia klädde alltså av sig och så satt vi där i våra underkläder och skrattade åt oss själva
just so you know liksom...

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0