@ the bottom of everything

hade en jobbig dag
började nästan gråta på jobbet
spydde nästan för att jag var så panikslagen
inte kul
inte alls kul

jag vill ha ett fint litet anteckningsblock som jag kan skriva ner vackra citat i
det skulle förgylla svarta dagar att läsa ord som andra människor sagt

nu skall jag platta håret och vänta på att den där långa pojken skall komma hem till mig så att jag kan sova gott för första gången på länge
igår natt kunde jag inte somna förrns halv fem på morgonen, det var frustrerande
inatt skall fredriks bröstkorg vagga mig till sömns
hans andetag skall sjunga visor som får mig att glida in i drömmarna

imorgon blir nog en bättre dag

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0