you know she's on the dancefloor

igår åkte jag hem från sarali och hängde i berghof med felicia hela kvällen
vi spelade tp (JAG VANN!!!) och kollade på film och så
och så spenderade vi typ tre timmar till att köra 20 frågor
felicia var kung och jag var typ semzt men äsch
för övrigt är jag sämst på att förlora
när jag och felicia var hos hennes papi spelade vi tp, jag vann inte..
nu igår pratade felicia med sin pappa på dagen
felicia: jag ska hem till angelica, vi ska spela tp
pär: är du GAAALEN??? ska du spela tp med angelica? :O
hahah jaa jag har svårt att acceptera att jag inte alltid är allra bäst i hela världen på allt..
skulle förresten även vilja be felicia om ursäkt
jag har tänkt igenom saken och kommit fram till att det kanske inte var så jättesnällt att sitta och göra happydance och sjunga "JAG VANN, JAG VANN!!!" och peka på dig och skrika "KÄNNER DU HUR DET SVIDER I HJÄRTAT?? HUH? HUUUH? DET ÄR BARA FÖR ATT DU FÖRLOOOOORADE!!!!!!!!"
såatte, aah sorry about that
idag vaknade jag och väckte felicia.. sen somnade jag om och felicia fick sitta för sig själv i 1½ timme
sen gick hon till jobbet och jag fortsatte sova
drömde om henrik berggren <3
för övrigt har jag inte gjort någonting idag
nu är klockan sex och jag har börjat gäspa efter att ha varit vaken i inte mer än tre timmar
ska plugga lite sen måste jag sova.. igen
okke, herrå herrå

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0