wherever it may take me

eftersom jag är mästersnoozarN snoozade jag bort min fixa-mig-i-ordning-tid imorse
men gårdagens sminkrester och en slarvig knut på huvudet är ju alltid lika sexigt!?
bildbevis på min extrema sexighet hahahahaha:

för övrigt är min zebratröja typ jordens mysigaste tröja
minustecken på det faktum att jag ser ut att väga femhundra kilo
inte så mycket att göra åt den saken utom att ta en tyst minut och snegla ner i marken med knäppta händer
i alla fall började kreativt skrivande idag och jag är såhäääär glad
kommer nog bli det bästa ämne jag någonsin haft
sen hade vi efter mycket om och men naturkunskap
jag är lite knasig som läser det eftersom jag redan läst det
men jag fick ju bara g förra gången så nu ska jag bannemig ha mvg
i alla fall hade vi även design i bildsalen
jag var väldigt aktiv hela lektionen, låg på bordet och färglade mitt schema
min lärare tycker jag är knas men det har vi sedan lång tid tillbaka redan fastställt att jag är så hon sa inte så mycket om saken
och så hade vi introduktion till projektarbetet, som vi ska ha i trean dårah
jag har bestämt mig för att mitt projektarbete ska gå ut på att skriva klart den där boken jag knepat med i en halv evighet nu och så ska jag få den publicerad
nu tvättar jag och snart kommer Felicia hit
det känns bra, jag har inte träffat henne på oändligt länge förstår ni, inte sen i söndags morse
för övrigt ska jag skriva klart lite av det ena och det andra och så
och så blir det sänggång tidigt!
imorgon är det fredag och det innebär att när skolan slutar är det helg :D
happiface på mig dåraah
och förmodligen resten av befolkningen också, men äsch


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0