vals för satan

felicia har matat mig med yoghurt och gått på promenad med mig i den friska luften
nu mår jag nästan jättebra
ifall någon skulle vilja anteckna alltså
snart kommer fredrik hit så ska vi kolla film och sen sover han här
kommer alltså vakna typ klockan fem imorgon när han ska upp och jobba (yey i love waking up two seconds after i go to sleep<3)
imorgon skall jag även gå till skolan, jag är redo
för övrigt har jag enligt felicias våg gått ner inte mindre än 2½ kilo this year, vem kommer klara av sitt nyårslöte once more? jepp that would be me :3
visserligen har jag ägnat natten åt att spy upp hela mitt maginnehåll (OJ vad jag borde lära mig att inte vara så ogenerad och sluta skriva allt i minsta detalj så att vem som helst kan läsa det) men ändå :3
imorgon är det för övrigt tisdag vilket innebär att jag ska träffa sarali :D
nu ska ich rauchen ein cigarett
om någon undrade dårah..

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0