today is a good day

dagens insikt:
jag må älska en man mer än jag någonsin trodde var möjligt
men jag hade fel när jag påstod att det var av hela mitt hjärta
för även om jag omöjligen skulle kunna tycka om honom ens en mikroskopisk bit mer och även om jag är kär i honom till 100% har jag insett att det inte nödvändigtvis betyder att han är den enda jag någonsin skulle kunna tycka om
bara för att jag hör mina egna hjärtslag när jag ser honom innebär inte det att jag inte kan höra mina hjärtslag när jag tittar på någon annan
för det kan jag
och jag har upptäckt ett par ögon som jag får fjärilar i magen av att titta in i
(och jag vet att du läser min blogg så detta är fruktansvärt pinsamt men så ligger det till..)
i alla fall är jag botad från min övertygelse om att mannen jag drömt om senaste halvåret är omöjlig att ersätta
jag kan inte påstå att jag tycker mindre om honom, men jag har insett att jag mycket väl skulle kunna tycka om någon annan lika mycket
detta är en bra insikt
(nu om någonsin känner jag mig sårbar, jag som avskyr den känslan..)
jag tycker liksom om dig en hel del
knepig situation


Kommentarer
Postat av: Moa

puss!

2010-01-20 @ 21:34:18
URL: http://highanddry.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0