the voice within

något som irriterar mig oerhört mycket är att det numera bara är 19 cigaretter per paket
varför? jag förstår inte poängen
ska i alla fall köpa på mig hur mycket som helst på kanarieöarna så jag slipper fundera på det i vår
sist jag var där rökte jag lucky strike och de kostade typ 18 kronor per paket i think...
de var de allra dyraste cigaretterna där, tror de billigaste paketen kostade under tio kronor
fem kronor hittade vi nog för en gång
aah oavsett så ska jag köpa som en tok där för det är very billigt
så har jag det problemet ur världen
ni kan ju anteckna om ni vill..


Kommentarer
Postat av: Sarali

Man får ju bara ta med högst 2 limpor cigg till sverige jueeeeeeeeee <3

2010-01-23 @ 18:06:47
URL: http://imlukeskywalker.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

men åweh! mamma och pappa lär ju itne bli glada om jag packar enr en limpa i min väska när vi ska hem men du ska väl till halmstad efter? :D då passar den väldigt bra i din väska tycker jag (a)

2010-01-23 @ 19:08:11
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0