the only ones

jag mår inte så bra
jag har så många tankar som bankar i takt med mina hjärtslag att jag blir illamående
det är spöktimmen men jag märker ingen skillnad, i min värld är varje timme, varje minut, varje sekund tillägnad spöken
för ett kort ögonblick trodde jag att allt var självklart
det var ett fint ögonblick
men sen trillade jag tillbaka i verkligheten igen och allt är lika hopplöst svårt att förstå som det alltid varit
och förmodligen alltid kommer att vara
förvirring, det enda jag kan göra för att komma ur är att sucka och rycka på axlarna
men luften i mina lungor är snart slut och mina axlar har jag redan ryckt ur led
jag behöver något nytt


Kommentarer
Postat av: frida

hej, kom till strängnäs, det är lite nytt iallafall!

2010-02-01 @ 20:50:45

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0