the heart is a rebel


nej jag kan inte hitta några passande ord
kan omöjligen förklara denna mans inverkan på mitt psyke
men när hjärta och själ fylls av hans melodier och vackra röst känns det dåliga så avlägset
jag får känslan av att jag lika gärna skulle kunna spola ner min medicin i toaletten och klara mig minst lika bra utan den
jag gråter, ryser, ler och vinglar till av hjärtat som slår mig ur balans
hade jag inte tider att anpassa mig efter skulle jag försätta mig själv i karantän och ägna mig åt att enbart lyssna på moto boy på så hög volym att min själ sprack, sen skulle jag krypa ut i livet igen som nyfödd och bara se det vackra

ljudvågor som framkallar lycka

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej. Fin blogg du har! Kolla gärna in min och följ mig via bloglovin! hör av dig om du hittart intresse och hör av dig om du lägger till mig, för då lägger jag gärna till dig också!

2010-01-24 @ 17:28:42
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0