the girl and the robot

TJAH är det jag som är semzt på att hantera pengar eller? JAJJEMÄN
TJAH är det jag som är galet rolig när jag sover eller? JAJJEMÄN

alltså åh ibland hatar jag mig själv, är så galet pank en människa bara kan bli
tvingades till och med ringa mor och far och be om pengar
de blev tjuriga såklart för de vet att jag är semzt på att hantera pengar och de har tröttnat på att jag efter drygt arton år inte lärt mig att hålla i slantarna
i alla fall fick jag lite pengar, varav 150 försvann direkt till cigg, alkohol och pizza YEY ME
resten måste jag betala en räkning för, och så räknade jag ut att "bra då har jag 90 kronor att köpa mat för resten av månaden, det är ju lagom"
vad gör jag? nej jag vet inte, jag bestämmer mig för att det är en bra idé att svulla naturgodis och cola
så jag och felicia går till hemköp där notan går på 86 kronor
YEY ME jag har råd med inte mindre än ETT paket nudlar att leva på i två veckor
naaah så illa är det inte, kan ju övertrassera kontot (pfjuuh<3) hahaha

alltså åh ibland älskar jag mig själv, i alla fall när jag sover
för felicia brukar sitta vaken när jag somnar och så brukar jag alltid säga roliga saker
är alltid helt outrageous saker som man dör av skratt av att höra, men igårkväll tog dock priset
jag sa: om ni inte är snälla tänker jag inte befria er
hahahahaahah alltså åh <3
att jag pratar i sömnen gör både mitt och (kanske framförallt) felicias liv aningen vackrare
nu vet ni det
jag drömde förmodligen om att fritzla henrik berggren och jocke berg eller något... minns dessvärre inte, blev avbruten i min dröm av att felicia skrattade hysteriskt

jaja, idag städar jag och diskar och blir bara mer och mer irriterad ju bättre ordning det blir
att vara glad och städa är INTE en bra kombination gott folk :<


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0