stilla som när snö faller

smart chey understreck nittioett
jag ville ha choklad, jag var VÄRD choklad för jag har varit utomordentligt duktig idag
så jag snörade på mig mina tygskor och gick ut i världen
så fort jag klivit utanför porten attackeras jag av femton ton snö som kommer flygandes mot mig från himlen
modig som jag är tillät jag inte det faktum att det snöade så groteskt mycket som det faktiskt gjorde hindra mig från att ta mig till konsum
det var säkert femton meter snö som täckte marken och jag fick nästan gräva mig fram
det enda jag såg var färgen vitt och det enda jag kände var kylan som bet i mina kinder
trots att jag knappt såg händerna framför mig lyckades jag komma på rätt kurs, mitt hästminne ledde mig genom det vita
efter en evighetslång hinderbana av ishala vägar och snötäckta berg (backen vid kronvägen you know!?) kom jag äntligen fram till konsum
mina händer hade frusit fast kring handtagen på de påsar som innehöll tomflaskor jag skulle panta
så pantade jag dem
det var väl ungefär då jag upptäckte att jag glömt plånboken hemma
arg som ett bi gick jag in och köpte nudlar och gick hem samma hemska groteskt jobbiga väg som jag kommit
cirka femton timmar efter att jag påbörjat min expedition kan jag nu återigen se världen som något mer än en enda stor snöboll eftersom jag återigen skyddas från vintern av de väggar som omringar mig
när jag kom hem kom jag på att jag glömt chokladen som var lite hela anledningen till att jag gick dit till att börja med
jag skulle kunna bli irriterad, men det orkar jag inte
jag är ganska så van vid att saker och ting inte riktigt går som jag hade tänkt mig
äsch, nu ska jag äta nudlar i brist på choklad :< INTE SAMMA SAK! <////3
och så ska jag titta på film, är ju ledig imorgon heheh så kan sova hur länge jag vill
ska dock träffa sarali åfkårz.. och köpa choklad! icke att förglömma..
ska gå och skriva ner det på handen nu!
adios

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0