stand in the rain


jag har börjat inse storheten i webcam
om någon mot förmodan undrade varför jag överdoserar cambilder helt plötsligt
i alla fall är jag nu alldeles redo för kvällen
jag känner mig alldeles jättefånig för jag har fixat mig i tre timmar,
duschat, plattat håret, ångrat mig, lockat håret, sminkat mig.. aah
nu ska jag då gå hem till felicia och titta på film
varför är jag så fixad för att kolla på pocahontas?
jag som alltid börjar gråta när jag tittar på pocahontas...
blir ju bara jättejobbigt med mascara i hela ansiktet (ska ta bild och lägga upp sen efter pocahontas så får ni se sminkets förintelse)
och så ska vi ju se 500 days of summer, den har jag inte sett förr men jag kommer förmodligen gråta åt den också
men ska man gråta så ska man gråta med stil, det vill säga hollywoodlockar (som inte syns på bilden men som faktiskt trängs på mitt huvud för närvarande)
blir även övernattning i psykbunkern, så nu ska jag packa ihop lite nödvändigheter
sen springer jag iväg över prärien till min favoritflisa
adios, hoppas ni får en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: frida

snygging alltså

2010-01-23 @ 18:33:48

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0