sound of silence


spana in mitt überfejkade smile jaao, what's up med det liksom?
i die, håller jag på att bli fjortis? :C
anyway the point is, what i really mean, jag är glad
igår skrev jag på en lapp "today is a good day!" som jag la vid mobilen så när väckarklockan ringde skulle jag se lappen och tänka happy thoughts och så skulle det bli en bra dag
det blev det :>
i övrigt skriver jag lite och provar solglasögon
ska åka till kanarieöarna om en månad
då måste man ju ha solglasögon, har bestämt mig för fem par som får följa med
dock kan jag inte hitta par nummer fem, så jag blir irriterad
funderar på om jag lånat ut dem till syster!?
sandra, har du mina vita solglasögon duvet dom som du brukar låna?

Kommentarer
Postat av: Sandra

de va två år sen jag lånade dom när jag åkte till stg, sen fick du dom när jag kom hem :p haha

2010-01-21 @ 16:03:48
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0