son of st jacobs

bdkillen_93:
jag gillar din blogg men har ett önsckemål..varför har du inte stjärnor vid ögat så som henrik har!!!11

kära bdkille
även jag har en gång i tiden prytt mitt ansikte med stjärnor likt min hjälte och eviga respirator henrik
varför jag valde att sluta med det har jag inte den blekaste aning om
jag har många gånger funderat på att återuppta denna utsmycknad
men det är bara som så att för tillfället känns det inte som mig
vem vet hur jag ser ut imorgon, om en vecka, en månad eller ett år
kanske kommer stjärnorna tillbaka en vacker dag, det vore fint

nu tycker jag att vi tar en liten nostalgitripp till tiden då mitt pophjärta svämmade över av lycka och sorg och jag vågade vara precis som jag ville



 (moas bild, jag cuttade dock bort henne)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0