sometimes love comes around

idag skulle jag gå upp klockan sju
men jag tog sovmorgon till halv åtta
sen började jag skolan tjugo över åtta
men jag råkade komma till skolan kvart över tio istället, hoppsan
lektionen jag skulle ha då var inställd så det kändes värt
sen åt vi lunch, jag och fia överdoserade köttbullar och fick typ psykbryt haha so lovely
nu har vi form
det är det värsta jag vet i hela världen
så galet tråkigt så jag finner helt enkelt inga ord
men men sånt är livet
så fort lektionen behagar ta slut går jag och fia till stugan
sen får vi se vad som händer resten av dagen..
jag fryser
och min formlärare är dum i huvudet så vi får inte ha på oss våra jackor inne
ni anar inte hur kallt det är, INTE OKEJ
ska gå och värma mig med lite porrig dans, jag och fia kind of fick pojkarnas uppmärksamhet ganska lätt genom att stå och shakea loss under genomgången av nån knasig såg
så om jag, fia eller någon av klassens pojkar någonsin försöker sig på att använda tidigare nämnda såg kommer det förmodligen sluta i blodbad
man får ju nästan lite dåligt samvete, men vi kan ju inte hjälpa att vi är snygga eller hur!?
jaja, nu ska jag gå och göra klart skissen till min blivande hylla
efter tre timmars arbete borde jag kanske kommit längre än att göra nio blyertsstreck på ett papper!?
men äsch, så kan det gå
adios


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0