so nice so smart

en applåd till mig själv som är så underbar
jag kan inte mycket annat än hålla med felicia
ditt kärleksliv är så komplicerat
jotack jag vet
dock skrattade jag när hon sa det
mest bara för att det plågar mig och jag vet inte hur jag ska hantera det
hur i hela fridens namn är det meningen att man ska klara av det?
okej nu känner jag att jag behöver besked
du ser det här nu, jag vet att du läser det här
någon slags beslut måste fattas, för ja jag är otålig
och det är inte rättvist mot någon att det är såhär
jag vill inte vara såhär på och tjatig, men jag blir frustrerad
äsch nu ska jag gå och lägga mig
imorgon är det tisdag
det är bra
tisdagar är bra
för det mesta, omman har tur
äsch, imorgon blir en bra dag

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0