seaside

ägnar kvällen åt att tömma mig på tankar samtidigt som jag fyller mitt anteckningsblock med bokstäver i bläck
stearinljusen avverkas på löpande band och musikaliska stycken flyger genom luften jag andas

jag mår fruktansvärt dåligt i nuläget
jävla pepparkaksdeg <////3 ska aldrig mer äta något över huvud taget
har haft spykalas idag vilket jag antar är något som alla vill veta om
har ätit drygt ett halvt kilo pepparkaksdeg och dessutom ett paket nudlar
inte konstigt att jag mår som jag gör
nu ska jag ut och andas lite frisk luft och dra i mig lite nikotin och förhoppningsvis bli av med illamåendet
USCH jag hatar konsum för att de sålde billig pepparkaksdeg
mest av allt hatar jag mig själv som inte har någon självbehärskning i kombination med att jag tycker om pepparkaksdeg
nu måste jag sluta prata om detta för jag får på fullaste allvar kväljningar av att tänka på mat
USCH USCH USCH
imorgon ska jag avstå från fast föda och ägna mig åt att dricka vatten i enorma mängder
blir bra
nu, rökning

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0