saker som jag tycker om

*gräva ner tårna i sand
*duscha/bada tills jag får russinfingrar
*hitta pengar jag glömt bort att jag hade
*när vänner jag tappat kontakten med hör av sig
*hitta på hemliga handslag
*packa resväskor
*få omotiverade komplimanger
*gå ner i vikt
*köpa kläder i mindre storlekar än vad jag haft förut
*läsa gamla brev jag sparat på
*sitta på espresso house med en chailatte och skriva i hundra år
*lyssna på musik som gör mig alldeles mållös
*cykla i nerförsbacke
*titta i gamla fotoalbum, oavsett vems det är
*läsa vackra böcker
*känna mig nöjd med mig själv och mitt liv
*hitta små lappar som någon skrivit till mig i hemlighet
*prata med folk som har gjort avtryck i min själ
*vänner som känner mig så bra att de vet precis vad jag tänker på
*skratta tills jag får ont i magen
*de lustiga situationer som min klumpighet leder till
*återse folk jag älskar efter en lång tid ifrån dem
*se söta bilder på människor man känner
*dricka thé som har perfekt smak


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0