radion spelar vår sång

ouf nyår
igår var ganska outrageous..
felicia och jag bestämde oss för att förfesta hos axel och ge folket där något att minnas ("vi kommer aldrig träffa dem igen, nu jävlar kör vi!")
nog kommer de minnas oss alltid hahah
jag+felicia+alkohol+massa singelkillar... mer behöver jag nog inte säga hahahaha<3
i alla fall förvandlades förfesten till den enda festen
jag drack för mycket och mådde illa
i övrigt hade jag en trevlig kväll.. äsch jag orkar inte säga mer, jag kommer tveklöst komma ihåg kvällen i alla fall
hahah en sak bara, gotta say, jag och felicia funderade över våra nyårslöften
och så började vi vara mogna tjejer och göra seriösa nyårslöften
jag: jag ska suga av minst tio killar nästa år!
felicia: men angelica.. det gör ju du på typ en vecka, man måste ju ha lite svåra nyårslöften!
hahahahahahahah det var seriöst det roligaste jag hörde på hela dagen <3333 love it
ja ja ja nu ska jag äta groteskt mycket mat och dö framför tvn
skall även försöka sammanfatta 2oo9 om jag orkar
men först, MATMATBAKISMAT<3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0