only time

idag var jag som sagt ledig
vaknade av att min mentor ringde, hon har för vana att göra det lite då och då
vet inte vad hon pratade om, jag sov ju i princip
i alla fall ringde jag felicia och väckte henne, pratade ett tag med henne och så
sen gjorde jag mig i ordning och åkte ner till stan och träffade sarali
vi gick till spicy hot och åt mat, liisa bjöd, så snel :>
sen såg jag världens finaste trosor någonsin och så var det typ multirea så jag var ju liksom tvungen att köpa dem!
så gick vi in på H&M och jag såg ett par fina byxor
jag använder i princip _aldrig_ byxor men tänkte prova dem ändå
kollade storleken och såg att de var två storlekar mindre än de byxor jag köpte sist (för typ 5 månader sen, och de är tajta)
fick i alla fall någon sorts fixidé om att jag var tvungen att få på mig dem
gick in i provrummet och efter ungefär en minuts hoppande och ryckande hade jag fått upp dem över benen
så var det bara den svåra delen kvar, att knäppa
jag hoppade runt som en galen ninja och trillade in i väggarna och speglarna och allt och stönade som en brunstig älg
efter ungefär fem minuters kamp insåg jag svårigheten i mitt påhitt så jag kallade på hjälp i form av sarali
hon sa åt mig att lägga mig ner, så jag låg på golvet i provrummet medans sarali försökte knäppa... det gick inte och jag blev ganska äcklad så jag ställde mig upp
sarali fick typ brännskador på fingrarna av att försöka dra ihop så jag skulle kunna knäppa
men jag var ju tvungen att lyckas annars skulle jag få dåligt självförtroende!
efter några minuters hjälp från saralis sida testade vi en ny strategi
DÅ GICK DET!!!! i die jag svimmade nästan av lycka
hahahah jag antar att detta var något alla ville veta, men jag kommer i alla fall vara glad typ resten av året över detta, så nu vet ni det
jag och sarali var i alla fall på väg att skratta ihjäl oss när vi var mitt i knäppningsprocessen, så det var ju bra i alla fall :>
sen gick vi runt lite och så åkte vi till bup
sarali pratade med sin psykolog och jag låg och sov på soffbänken i väntrummet
när sarali kom ut tyckte hon att jag var pinsam för att jag låg och sov på offentlig plats :<
i alla fall åkte vi tillbaka till stan och så åt vi el nacho, eller vad den hette, på donken och gott folk, jag trodde jag skulle dö, det var typ det godaste jag ätit i hela mitt liv och jag överdriver inte ens jättejättemycket, bara typ, lagom mycket..
i alla fall gick vi runt lite mer på stan och sen gick vi skiljda vägar
nu är jag hemma och jag har precis audrey-fierat mitt badrum lite... hittade jättesöta små typ, kakel-klisterlappar på lagerhaus med hennes fejja som motiv och hur kan man tacka nej till det liksom?
i alla fall
klockan är halv åtta och jag är trött, det är galet
men jag är ju periodare, sover mycket ett tag, sen sover jag lite ett tag, är inne i en sova mycket period
det suger typ såhääääär mycket för jag missar ju allt som händer
idag hade jag förresten min nya väska för första gången, fick den av moa i julklapp i efterskott and i love it (mowz, spank you!)
nu ska jag duscha tills jag får russinfingrar :>
adios

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; yeez :)

2010-01-19 @ 21:59:48
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0