nothing to worry about

just det ja, jag köpte även en långärmad tröja med söta knappar på när jag var i stockholm
den var senapsgul så jag kommer förmodligen inte använda den så mycket, om ens någonsin, senapsgult är kanske inte min favoritfärg
men den var jättefin
äsch kommer säkert använda den ganska mycket ändå för den var så fin
om den ens passar, det var den sista som fanns och jag provade inte, jag liksom bara såg den och så köpte jag den, vet inte ens vad det är för storlek nu när jag tänker efter
jag avskyr att prova kläder
bara så ni vet alltså..

nu har jag för övrigt trotsat kylan och gått till konsum och tillbaka
äsch är ju bara en halvtimmes vandring genom snö och isvindar
kändes värt för att lämna tillbaka en film, skulle inte ens köpa något
funderade på allvar att köpa typ schampo eller så, bara för sakens skull, men jag orkade inte
hur lat får man vara?
nu måste jag gå dit imorgon igen för jag behöver ju faktiskt schampo
hur dum får man vara?






update:
var tvungen att kolla ifall tröjan passade, det gjorde den inte

Kommentarer
Postat av: Moa

åh senapsgul är fiiiiiiiint. vill du ha din julklapp någongång?!?!?!

2010-01-05 @ 22:41:21
URL: http://highanddry.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0