no sound but the wind

det tog stopp
jag var fånig som ens inbillade mig själv att jag skulle orka festa
jag orkar jag knappt stå upp
och det blir inte bättre av allt som hänger över mig som åskmoln
kvällen spenderas i sällskap av den människa jag hatar mest av alla
jag vill skriva, för huvudet exploderar snart av tankar och idéer
men jag orkar inte
jag orkar inte
jag orkar inte
jag orkar inte
och det är ju inte direkt så att jag får mer energi av att äta och sova alldeles för lite
ikväll ska jag kolla på dagboken
då kan jag skylla på filmen när jag gråter
jävla skitliv

i övrigt hade jag möte med skolläkaren idag
han sa att han skulle skriva en remiss till vuxenpsyk så att jag kan få börja med kbt
förhoppningsvis hjälper det och jag kan bli som en ny människa
enda problemet är att jag skulle behöva ändra på allt, och det kanske blir lite knepigt, vi får se
huvudämnet är ju i alla fall skolan, för nu har jag ju lovat syster att klara av den
jag behöver hjälp
jag klarar nästan ingenting

(en annan sak, som kanske inte är lika viktig som skolan, men som ändå vore bra att försöka fixa om jag börjar med kbt är det där med att jag skadar mig, jag vill sluta med det, det vill jag verkligen, men som sagt behöver jag hjälp)

JAG KLARAR INTE AV ALLT DET HÄR
allt kaosar och mitt huvud kommer implodera
nu ska jag ut och röka, få känna skalet frysa till is för att sedan sticka hål på det med glöden från min cigarett


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0