no one wants forever

imorse mådde jag dåligt
jag ville gråta för hela världen bara skrek
jag gömde mig i sängen och stannade där tills det kändes åtminstonde lite bättre
då klädde jag på mig och gick till skolan
missade halva dagen men jag kom i alla fall dit till slut!
jag hade uppkavlade ärmar på bildlektionen och min mentor började gråta och ville ha någon slags pepptalk med mig för att jag ska må bättre
gick hem till felicia och åt tunnbröd
sen stannade jag där x antal timmar och fördrev tiden genom att till exempel titta på våra fina filmklipp
nu är jag nyss hemkommen och nyduschad
ska koka thé och se på the fountain
sedan ska jag göra mig redo inför morgondagen
ciao


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0