mad world

idag har jag skrattat tills jag fick kramp i magen och började gråta lyckotårar (en ynka tår men ändå!)
detta tackar jag felicia för
det är som så att jag tydligen säger "förlåt" väldigt ofta
och eftersom felicia är den människa jag umgås med mest tänkte jag kolla med henne
jag: felicia, säger jag förlåt ofta?
felicia: eeh, du säger typ förlåt heeela tiden, ibland brukar du till och med säga förlåt när jag gör något, som den där gången jag gick in i kanten på diskbänken och skrek aj, då sa du förlåt, och när jag slog dig på armen av misstag sa du också förlåt.. du säger förlåt väldigt ofta
jag: haha är det sant? så ofta kan jag väl ändå inte säga förlåt?
felicia: jo alltså, du gör verkligen det.... fast inte när du BORDE säga förlåt, då brukar du bara skratta... som den där gången när du kastade en mugg i mitt huvud och jag typ började gråta, då ställde du dig och pekade på mig och skrattade, sen tog du upp muggen och kastade den på mig igen.... det gjorde jätteont men du bara skrattade, så då kröp jag in i psykskåpet och sökte skydd, då sa du kom ut din fegis!! och så svarade jag, okej men lovar du att inte kasta muggen på mig något mer då? och så sa du att du lovade, sen så fort jag öppnade skåpet kastade du muggen på mig och så skrattade du :<

HAHAHAHAHAHAHAAHAH jag är nog den bästa människan jag vet, jag är så underbar

för övrigt har jag kommit på att jag har alldeles för lätt för att bli irriterad om folk inte tycker om mig extremt mycket..

felicia: blablabla patrik
jag: vem är patrik?
felicia: .... HAHAHAHA
jag: ...? JAHAAA justeja.. har han sagt något mer om mig förresten?
felicia: eeeh nej han har inte sagt något efter att du fick psykbryt och låg och pratade om någon annan tills han somnade...?
jag: ... that bitch :@
felicia: alltså angelica.. du kom inte ens ihåg vem det var!?

så inte relevant!
för övrigt har "'du tappade något', 'vadå?', 'farten'" skämtet plötsligt blivit roligt, i alla fall för mig, felicia och felicias madre
nu ska jag sluta prata om felicia-relaterade ting
men jag träffade henne idag för första gången på en väldigt lång tid (356400 sekunder/5940 minuter/99 timmar/lite drygt 4 dygn) så vi hade lots of catching up to do
nu ska jag skriva färdigt en grej och förbereda mig för imorgon och sen ska jag sova...
oj klockan är inte ens sju...
men det kan inte hjälpas, dessutom kommer den vara typ tio när jag är klar med allt som skall göras
och nu när jag sköter skolan exemplariskt måste jag gå upp så jobbigt tidigt så jag är trött hela tiden :C
äsch då


Kommentarer
Postat av: Felicia

hhahahaha det finns en anledning till att jag älskar dig, min mentally challenged skalbaggskvinna! <3

2010-01-21 @ 20:04:50

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0