jag vill bara höra dina hjärtslag

jag har efter mycket eftertanke bestämt mig för att göra något av det potentiellt jobbigaste i mitt liv
det är nämligen som så att jag har fruktansvärt lätt att förälska mig
för närvarande har en sådan förälskelse utvecklats under en längre tid och blivit till värsta gradens enkelriktad kärlek möjligen tänkbar
egentligen är det inte ens rätt att uttrycka det som att jag är kär, i själva verket älskar jag mannen i fråga
trots detta har jag beslutat att från och med nu göra mitt yttersta för att komma över den man som får mitt hjärta att slå
jag har ingen aning om hur detta kommer gå, men jag ger det ett försök, det är det enda jag kan göra
jag gör bara det som måste göras, för såhär kan jag inte leva

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0