hospital

nu har det blivit måndag
det innebär att det är exakt en vecka kvar tills årsdagen
jag funderar på hur jag ska fira
om jag borde lägga mig och sova i en snödriva
eller kanske ta en simtur under isen
jag skulle kunna hoppa fallskärm utan fallskärm
fast varför krångla till det?
kan ju lika gärna bara skjuta mig direkt så var det problemet ur världen

en gång i tiden var jag så trasig och ärlig
på sätt och vis är jag det fortfarande, trasig alltså, ärligheten försvann i samband med att jag började låtsas att jag mår bra
(jag vet att jag sa att allt skulle bli bättre, förlåt för att jag ljög)
bilden är ganska så exakt två år gammal, och jag blir så lugn av den
jag vet att det låter sjukt, men till viss del vill jag tillbaka till den tiden
för det kan ha varit den bästa tiden i mitt liv
jag vet att det inte är logiskt, men så är det


Kommentarer
Postat av: bella

årsdag?<3 talk to me

2010-01-04 @ 22:44:32

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0