hold on to your dreams

jag har aldrig i hela mitt liv varit mer konfunderad än vad jag i nuläget är
idag blir en tänkardag.. och så ska jag dricka enorma mängder vatten och skämmas över hur jag är när jag är full
i alla fall
i fredags kom gustaf hem till mig och jag gjorde mig i ordning lite medans han kollade på film
så kom sarali och vi åt lite och gjorde oss i ordning till fullo
efter ett tag kom oskar, micke och andreas och vi langade party
det blev outrageous och jag hade jättekul
vi var vuxna människor och körde snurra flaskan (mog1)
jag blev lite smått förälskad i andreas och vi hade trevligt
sen gick alla utom gustaf och sarali, som skulle sova över, och vi gick och la oss ganska så omgående
vi vaknade igår och de åkte iväg
kvar satt jag medans tankarna rörde sig i slowmotion
efter vad som kändes som en halv oändlighet kom felicia och vi spelade tp
jag vill inte prata om det för jag förlorade och var mentally challenged
inte kul
sen fick jag sms från fredrik som langade fest, självklart tackar man inte nej och jag drog ihop lite folk i form av marie, simone, emil, rerris och olle och åkte till andra sidan stan
söp mig full och gjorde bort mig en aning, men det gör jag ju alltid när jag är onykter så det var ju inget speciellt med det
när det var dags att gå hem började jag massivt gråta okontrollerade mängder
haha låter som att jag är fem år och inte ville gå hem, men det var ju inte därför jag grät såklart
i alla fall åkte jag och felicia hem till mig, en resa som tog på tok för lång tid eftersom vi åkte helt fel buss om man ska hem till mig, jag bestämde mig för att "här blir bra" att hoppa av och så stod vi där mitt i ingenstans
så småningom hittade vi som tur var hem och vi satte oss med isbitstår och isbitsfingrar och isbitsöron och pratade
ungefär där slutade min kväll
tack och adjö

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0