för mig blir minnena en drog


ni kan inte ana hur förälskad jag en gång var i denne man
jag blir fortfarande alldeles varm i hjärtat av att tänka på honom
för kanske två år sen såg jag honom och blev blixtförälskad
ett halvår senare började vi prata med varandra i telefon lite nu och då, ibland ringde jag, ibland ringde han
i slutet av augusti 2008 hade jag det finaste meddelandet i min röstbrevlåda jag någonsin fått
"hej angelica, det är simon, jo jag berättade ju att jag skulle komma till halmstad nu i början av september, så jag tänkte om vi skulle ses något då? typ ta en fika eller något? hör av dig"
dock kom livet och knullade mig i hjärnan när det var dags att ses, och vi träffades inte
ett av mitt livs dummaste val, i think so jez!

simon ljungman <3


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0