dreaming of you

jag misstänker att vissa drömmar inte innebär något bra
som det jag drömde i förrgår natt
okej drömmen i korta drag:

typ hela jordens befolkning letade efter mig för de ville mörda mig
så jag sprang omkring i skogen och försökte gömma mig
så blev jag trött och la mig ner i en snödriva och somnade
precis när jag var på väg att dö av kylan körde en bil in i mig
för tydligen hade jag lagt mig brevid en motorväg
så när bilen körde in i mig fortsatte jag springa, och sprang in i en skog
men nu visste alla var jag var så det kryllade av människor som ville döda mig
och så kom jag fram till en jättebrant bergvägg
jag var tvungen att klättra upp för den för alla var precis bakom mig
så när jag hade klättrat jättehögt fanns det inget att hålla i sig i
så jag tog tag i grässtrån som stack ut från berget och försökte dra mig högre upp
men självklart lossnade gräset och jag föll ner mot marken
då vaknade jag

är det bara jag som får känslan av att drömmen inte hade något jättepositivt budskap till mig?
alla ville mörda mig, jag somnade i en snödriva och dog nästan, jag blev påkörd av en bil och jag trillade ner från ett berg...
naaah betyder säkert något jättebra
typ att alla älskar mig och jag kommer vinna en miljard dollar och leva tills jag blir femtontusen år och alltid vara glad..


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0