disarm

klockan är sex, planen för eftermiddagen/kvällen lyder som följer
nu ska jag läsa och skriva lite
jag skall även äta middag
när detta är avklarat tänker jag gå och lägga mig
förhoppningsvis kommer klockan inte vara allt för mycket
för imorgon börjar den kurs jag sett fram emot hela höstterminen och den är första timmen
8.00 - kreativt skrivande
åååh jag är så glad, det kommer bli underbart
tänk er att jag ska läsa en kurs som handlar om att skriva kreativt
jag satsar på mvg och jag kommer förmodligen inte ha några större svårigheter att uppnå mitt mål
men en sak i taget, nu ska jag fokusera på skrivandet
för övrigt dör jag av längtan tills Tim Burtons version av Alice i Underlandet kommer
ni anar inte hur mycket jag älskar mannen och hans skapelser
det kommer bli ljuvligt
Fia och jag pratar om det hela tiden, hon älskar till och med Tim Burton mer än mig(!!!)
jag som till och med skall döpa min framtida dotter efter en av hans karaktärer
galet

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0