can i keep him?

"avsugningen du gav mig var den bästa jag någonsin fått"

se på fan, jag är mer begåvad än jag någonsin kunnat gissa
detta hälsade en pojke från igår via felicia till mig..
hahahah jag älskar mig själv!
för övrigt är mitt detaljminne ofantligt dåligt så felicia får fylla i nyårskvällens händelser
och jag tror på fullaste allvar att jag kommer garva ihjäl mig inom kort!!!
scenario från igår, återberättat av felicia:

jag: alla strular med alla!
*felicia sätter sig i en killes knä och börjar strula upp honom*
jag: MEN VAD I HELVETE GÖR DU MED _MIN_ KILLE!?!?!? *ryckte upp honom och spillde vin på felicia* KOM PATRIK NU SKA VI HÅNGLA
patrik: hehe alltså, jag räcker till alla
jag: NEJ!! IKVÄLL ÄR DU MIN!!!
(när jag var "klar" med honom kysstes han och felicia)
jag: JAHA men då tar väl jag axel då!!!!!!!!
patrik, felicia och axel: GÖR SÅ!
då blev jag tydligen sur... så då tog jag med mig patrik till ett sovrum vilket ledde till att han fick den bästa avsugningen han någonsin fått
good for him...
äsch jag är ju inte riktigt klok
men vad ska man göra liksom? man lever bara en gång
och jag är inte lika slampig som jag kanske framstår.. jag lovar!


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0