would you freak out if I said I like you

blöööh orkar inte riktigt ta tag i att skriva om helgen och så
men i onsdags kom i alla fall jonas på besök
han stannade till lördagen
i lördagskväll åkte jag till marie för födelsedagsfirande
idag har jag stressat runt hela västerås för att hinna med både det ena och det andra
tog i alla fall tåget "hem" och möttes av pizza och en långpromenad med min favoritsyster
inte helt fy skam
nu ligger jag i systers säng och tittar på 500 days of summer som är så lovely att jag dör
en kopp lussethé och en syster brevid sig gör ju inte saken sämre
om några timmar rullar vi iväg mot flygplatsen
vamos a la playa, thank god

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0