underground

jag brukar alltid vara några år efter när det gäller att få reda på saker
fick till exempel veta för bara nån vecka sen att hästpojken ska till emmaboda
då tyckte jag att botten var nåd eftersom jag inte kände till det från början
nu börjar jag dock inse att är man lika retarderad som jag så blir det värre
fick till exempel veta IDAG att det är valår i år
se på fan
nu har jag några månader på mig att lära mig vilket parti jag hejjar på så jag kan rösta
för jag är ju arton år (så efterbliven är jag inte att jag inte vet hur gammal jag är) och då måste jag ju rösta
okej inte att jag måste-måste som att det är lag på det, men jag måste ju liksom göra min plikt och vara en bra medborgare!
om jag känner mig själv kommer jag tänka "äsch, lång tid kvar" och så kommer jag sitta dagen innan och panika och ba "men jag vet ju ingenting om politik"
kommer sluta med att jag frågar någon nära som jag litar på och som har liknande åsikter som mig vad denne ska rösta på och så röstar jag på samma
fy vad jag är sämsta medborgaren ever!
nej nu ska jag i alla fall ta mig till skolan.. så SÅ dålig är jag ju faktiskt inte (eh..)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0