the darkness inside you can make you feel so small

efter skolan gick jag hem, och så kom felicia
vi skulle gå till ica och när vi kommit halvvägs stannade jag upp
"eeh, jag glömde väskan hemma..."
så det var bara att vända och gå tillbaka
kom i alla fall både till och från ica till slut
väl hemma i berghof tittade på vi superhjältarna och lekte lekar
sen gick kvinnan hem och jag duschade
nu skall jag renskriva min awesome novell jag skrivit till kursen kreativt skrivande
den börjar och slutar med samma fina mening:
det var aldrig min avsikt att såra dig
kan nog bli bra
har dock ett alternativt slut, kan inte bestämma mig för hurvida det ska få bli det riktiga slutet eller inte
tror inte det
intressant fakta
nu skall jag koka thé, jag har blivit beroende.. men det gör inget för thé är inte ohälsosamt och farligt :3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0