smile like you mean it

om lite mindre än en timme skall jag promenera iväg till bussen
rebecca skall sjunga på lunchkonserten och det vill jag ju inte missa
sedan blir det matte, som jag återigen älskar, det var frustrerande när jag inte hade någon koncentrationsförmåga för då förstod jag knappt vad siffrorna betydde
men nu kan jag ännu en gång använda matte till att reda ut kaoset i huvudet en aning
jag har alltid älskat matte, hela mitt liv
när jag var elva kunde man köpa gymnasiets matteböcker på bokia och jag tjatade på mamma att jag skulle få boken "matte e"
det fick jag inte, hon trodde inte att jag skulle klara det
men varje gång jag var i centrum gick jag in på bokia och satte mig med den boken, slog upp random tal och löste dem i huvudet
en gång i tiden var jag ett matematiskt geni
ännu en egenskap som vissnade och dog i brist på näring
c'est la vie
men nu skall jag fixa håret och sminka mig lite snabbt
vill verkligen inte missa när rebecca sjunger
så bye for now gott folk


Kommentarer
Postat av: beccabajs

jag blev glad, eller rättare sagt jag uppskattade verkligen att du kom och kollade. Hoppas det var värt det!

2010-02-09 @ 18:43:13

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0