singing that melody

idag har varit en bråå dag
det är ju fettisdagen, klart dagen har varit bra lixåm.. har dock inte ätit någon semla än
men snart blir det semla :D
nästan-mamma-ulrika har köpt hem semlor som vi ska äta
jag älskar semlor
mmmm semlor <333333
för övrigt är felicia VÄLDIGT emot dagens ideal
felicia tycker att det ser ohälsosamt ut med smala människor, hon röstar FÖR lite hull
(detta är åtminstone den officiella versionen som hon häver ur sig i en intervju... what a hypocrite! haha <3)
idag har jag haft matte och kreativt skrivande
FICK MVG FÖR MIN NOVELL OCH HAN LÄSTE UPP MIN INLEDNING INFÖR KLASSEN FÖR DEN VAR SÅ AWESOME!!!
(skrytskrytskryt dryg människa äckligt skrytskrytskryt)
så har jag gått på stan med sarali (åt även en pommestallrik eheheh)
nu sitter jag i psykbunkern och debatterar med felicia
hon tycker att jag skriver jobbigt på min blogg, det kan jag hålla med om
skulle inte skriva såhär om jag skrev något seriöst, men hur seriös är egentligen en blogg?
jag vill bara ösa ur mig allt svammel som inte får plats i mina näsborrar
och jag tycker det är skönt att inte bry sig om saker som annars är självklara
punkter, styckeindelningar och stor bokstav i början av mening.. i say no
nu vet ni
jag vet att ni älskar mig ändå


felicia: så länge du inte sär skriver så bryr jag mig inte

jag lovar att aldrig börja sär skriva, det är verkligen jätte hemskt och jag avskyr det!

Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dig sköning. vi ses snart okej?

2010-02-16 @ 19:57:00
Postat av: malin- TÄVLING IGÅNG!

semlor är gott =3

2010-02-17 @ 03:39:45
URL: http://inteduigen.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0