rock'n'roll-blå ögon

något jag älskar med felicia är... hennes existens
så igår möttes jag och axel vid konsum och köpte choklad, som vi gick hem till henne med
vi satte oss i ett torn på en lekplats nära henne och spionerade på hennes hus i ungefär en kvart tills hon meddelade axel om att hon hade pratat klart med sin mamma
då gick vi fram till huset och plingade på dörren
hon blev förvånad när hon öppnade och såg oss stå och hålla fram två chokladkakor medans vi skrek "SUPPLIES!!"
vi gick in och jag åt upp hennes choklad (it's true :C jag var sugen på choklad mkei)
hon och axel fick i alla fall smaka av chokladen som axel köpt och som felicia ägde, eheh
sen visade jag en bild på en tjej
felicia: du sa ju att hon var fet!?
jag: nej.. jag sa att hon såg ut typ som mig!?
felicia: neeej varför har jag fått för mig att du sa att hon var fet då?
jag: eh, för att jag sa att hon ser ut som mig förmodligen!
felicia: nejmen du är ju inte fet, är *namn* fet?
jag: nej *namn* är smal.. men jag har inte sagt att någon är fet, jag sa att hon och jag såg likadana ut i kroppen!
felicia: men.. vem är det som är fet då?
jag: det är nog mig du tänker på... förresten, finns det någon choklad kvar? :3
är man lovely så är man!
varför slösar jag bort min tid på att skriva detta? :C
just det, plattången skulle bli varm
den är definitivt varm nu, tretton år senare haha, såatte adios

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0