några tusendelar

varför.. VARFÖR.. är jag så awesome att jag nästan går sönder av att tänka på det?
jag är klumpig, mentally challenged och alldeles alldeles... underbar
jag tänker nedan bifoga ett citat från ellens blogg

...

Dagen i skolan spenderades som mest med Rex och Angelica. Under lunchen hade vi en tävling om vem som kunde äta mest pannkakor och jag förlorade stort.

Under ett hetsigt samtal om pojkar (som vanligt) råkade Angelica spotta pannkaka i sitt eget knä vilket resulterade i att Rex typ avled. Samtalet fortsatte och följande hände.

Ellen: Min Smula är lång!
Rex: Han på skolan?
Ellen: Jepp!
Rex: Nej.

Ellen: Min Smula är minst 1.90!!
Rex: Nej, han är ju jättekort!
Ellen: DU är jättekort!!
Rex: Heh- *spottar pannkaka - alla kreverar*

Vi fortsatte upp till Ljushallen efter mycket skratt och ännu mer pannkaka. Helt plötsligt kom vi in på samtalet HIV/AIDS och jag förklarade för sällskapet att det går att få AIDS via salivöverföring (chansen att smittas på det viset är en på miljonen).

Ellen: Ja, tänk om man kysser en kille utomlands och så kommer man hem och har HIV..
Angelica: Men gud jag skulle dö.. (kort paus) HAHAHA OBVIOUSLY!!

Sedan pratade vi om ålderdomshem..

Angelica: Ellen kommer säkert annordna rollatorrace!
Rex: Ja, med tanke på hur hon är när vi spelar Killer ball..

Ellen: Hehehe..
Rex: Jag undrar hur jag kommer va när jag blir gammal.. Jag kommer säkert vara den som kletar in mig i bajs.

....

JEEEZ i do love min mentally challenged klass :3
jag älskar även att jag blir så exhalterad av att prata om pojkar att jag spottar pannkakor på mig själv..
aah anyway
idag tvingade vi rebecca (i texten omnämnd som rex) att säga "knulla" och "kuk"
det var jättefint
stackars rebecca, jag skall aldrig mer tvinga någon att säga kuk mot sin vilja...
för övrigt hände en historisk händelse idag!
jag fick se en av killarna i klassen skratta, jag skall inte nämna hans namn men okej såhär är det
jag är tydligen enligt vissa människor snygg, så han tittar på mig jämt och ständigt, så att det blir obehagligt, speciellt eftersom han till stor del äcklar mig
Jag: alltså *namn* kollar typ på mig jättemycket! eller är det bara jag som tycker det?
Fia: jag veeeeeet!! jag har också tänkt på det! hela tiden, speciellt på dina bröst!!
*jag och fia kollar mot pojken och jomen visst står han och tittar på mig*
Jag och Fia: ... ehm ja
aah och eftersom han då kollar på mig _hela tiden_ och jag är en av jordens klumpigaste människor bevittnar han alla mina pinsamma ögonblick här i livet
och eftersom jag är fenomenalt usel på slöjd blir det ett antal pinsamma stunder under dem lektionerna
idag gick jag in i en dörr och smällde in läppen i en gigantisk träbit som jag bar omkring med
han såg såklart detta och började skratta
två minuter senare när jag håller på att såga i den gigantiska träbiten i en såndär elektronisk såg som sågar jättejättefort you know, så när jag hade sågat igenom hela träbiten trillade halva ner på golvet för den var så tung och jag kunde inte hålla i den, och då skrek jag huuuur högt som helst
Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Fia: VAD HÄNDER? :O:O:O (trodde jag sågade av mig handen eller något, så högt skrek jag)
så ser man den där pojken stå typ en meter brevid, på andra sidan en glasskiva, och fnissa medans han kollade på mig
det dröjde inte länge innan jag skulle råka ut för ytterligare skam
och inte helt otippat stod samme unge man och bevakade mig genom misstag efter misstag
jag har aldrig förr sett honom så mycket som le
men idag har han gått och flinat hela tiden
jag känner mig som en dålig medborgare, men jag kan ju faktiskt inte hjälpa att jag är en tönt
ja ja
nu ska jag väl försöka sova lite, snart är det skolan igen, yey.. men snart är det fredag!!! that's good
men tack och adjö for now

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hohohoho! Åh vad glad jag blir! Rex nämnde att du citerat från min blogg och jag vara bara tvungen att leta reda på det! Dax att lägg till din blogg på min "jag-följer-lista" !!

2010-02-05 @ 23:38:00

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0