klubbland

perfekt
tog bara en halvtimme att packa
jag tackar mig själv för att jag var så pass förutseende att jag skrev en packlista igår
bara att samla ihop allt och lägga ner i väskan
love it
så nu har jag ju cirka 2½ timme på mig att göra mig i ordning
skönt, slipper jag stressa ihjäl mig
dock är jag irriterad just nu, för jag avskyr mitt hår
och så just precis idag, när jag ska fixa det, så är det relativt okej ofixat
är inte det ironiskt?
varför kan det inte se lagom bra ut när jag vaknar och ska till skolan någon dag?
nej då måste det stå åt alla håll så jag blir tvungen att göra något med det fast jag varken hinner eller orkar
just precis idag har jag en good hair day
okej.. insåg just att det var typ det fånigaste att klaga på ever
men jaja, ska i alla fall fixa håret nu, jävla hår :C
och nu har jag suttit och varit sur på det i fem minuter
what a waste of time!!!!
blööh
men INGET kan sänka mitt humör idag, liksom, överlag
jag är glad idag, today is a good day
varför mår man alltid så bra när man ska åka iväg någonstans?
jag älskart
vad håller jag på med? jag slösar bort dyrbar tid på att svamla
fixa håret nu åkej!!!

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0